пʼятниця, 23 січня 2015 р.

Висновок про педагогічну та методичну діяльність

   Величезна роль в становленні творчої особистості належить учителеві. Розвивати творчі особистості може тільки творчий учитель. 
  Саме таким вчителем в Бучанській спеціалізованій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №5 є вчитель суспільствознавства Мохненко Ольга Володимирівна. Вона працює творчо, самовіддано, наполегливо і натхненно. Кожен її урок – це пошук найбільш ефективних форм та методів роботи з вихованцями. Ольга Володимирівна впроваджує в навчально-виховний процес особистісно орієнтований підхід, метою якого є розвиток творчої особистості учня, враховує його можливості та нахили.
   Учитель тонко відчуває потреби, які ставить суспільство перед сучасною школою. Сьогодні, коли Україна найбільш гостро потребує патріотично налаштовану молодь, коли наша держава стоїть на порозі величезних демократичних змін, Ольга Володимирівна вважає своїм першочерговим завданням формування та розвиток громадянської компетентності учнів.
   Вона - багатогранний вчитель, який поєднує в собі мобільність фасалітатора, мудрість наставника, логічність презентатора, творчість дослідника та чіткість менеджера. Свій творчий потенціал спрямовує на конкретного учня, його особистість. В арсеналі її діяльності такі форми, методи організації навчання, які апелюють до власного досвіду учня, активізують його емоційну, інтелектуальну сферу. 
   Вчитель прекрасно знає свій предмет. Її система знань спрямована на найбільш повне врахування вікових особливостей, інтересів, нахилів, здібностей кожного учня. В методичному арсеналі вчителя нетрадиційні уроки, на яких сприймання нового матеріалу, його засвоєння здійснюється в незвичайних формах.
   Ольга Володимирівна постійно знаходиться у творчих випробовуваннях дієвості та результативності сучасних технологій навчання, таких як технології розвитку критичного мислення, кооперативного навчання, проектної діяльності. Ерудиція, творчий пошук притаманні роботі вчителя. Вона вчить дітей орієнтуватися у цікавому, але в той же час складному правовому просторі, моделює життєві ситуації для практичного застосування знань.
   Ольга Володимирівна зацікавлює учнів розмаїттям видів роботи: семінари, підсумкові співбесіди, диспути, рольові ігри, самостійна робота з документами та ін. Її уроки мають чітку структуру, методи і прийоми роботи завжди відповідають темі і завданням.
   Вихованці Ольги Володимирівни успішно виступають на шкільних, міських та обласних турнірах та конкурсах, на яких демонструють свої уміння та творчі здібності. 
   Учитель успішно координує роботу осередку міського учнівського самоврядування «Бучанська Асоціація лідерів». Ольга Володимирівна шість років готує команду учнів міста для участі в обласному брейн-рингу «Підліток і право», яка успішно захищає честь Бучі. 
   Ольга Володимирівна є активним членом методичної комісії вчителів суспільних дисциплін: систематично бере участь в обговоренні питань; виступає з доповідями; проводить відкриті уроки, майстер-класи. Працює творчо і багатогранно. Свідченням цього є роботи, представлені на педагогічних виставках: «Освіта Бучі», «Освіта Київщини», «Сучасні заклади освіти». Активно долучається і до громадського життя міста та області: виступи на мітингах, присвячених визначним подіям в історії України, виступ на Форумі молодих вчителів (м. Біла Церква, 2011 р.)
   У 2011 році Ольга Володимирівна стала переможцем міського і лауреатом ІІ (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2011» у номінації «Історія», у 2012 робота вчителя стала переможцем міського і лауреатом ІІ (обласного) туру всеукраїнського конкурсу на кращу організацію правоосвітньої та правовиховної роботи в школі. Мохненко Ольга Володимирівна – постійний учасник педагогічних виставок, методичних заходів. Її досвід роботи успішно використовується вчителями м. Буча.

Немає коментарів:

Дописати коментар